• Регіон Львів
     
     
    close
    Визначено за IP-адресою
     
     
     
  • Мова Українська
     
     
    Українська
     
     
     
  • Ціни в укр. гривнях
     
     
    в укр. гривнях
     
     
     
  • Інтернет-магазини
  • Акції

Аукціон

Суть аукціонної системи

Магазин може підняти ставку за перехід на свої товари для отримання більшої кількості переходів.

Більше число переходів досягається більш вигідним розташуванням магазину на сторінках МетаМаркета і партнерів. Чим вища ставка, тим вище позиція товарів магазину.

Місця розміщення

  • На сторінці рубрики: image
  • На сторінці товару: image
  • У результатах пошуку: image

Правила показу

  1. Вище показується те оголошення, максимальна ціна за клік якого вища, ніж у конкурентів. Фактична вартість за клік може бути менше максимальної ставки.
  2. У випадку, якщо оголошення не потрапило до сімки, фактична ціна за клік на нього встановлюється рівною мінімальній ціні.
  3. Для оголошень у сімці ціна за клік встановлюється таким чином: ціна за клік кожного наступного оголошення вище на 1 крок (0,01 у.о.), ніж максимальна ціна попереднього оголошення. Але не більше максимальної ціни.
  4. Ціна оголошення, що не входить в сімку, завжди дорівнює мінімальній ціні.
  5. Відключені магазини в торгах участі не беруть (ставки скидаються).
  6. Ставки тимчасово прихованих магазинів (за денним бюджету або розкладом) зберігаються.
  7. При додаванні нових розділів з ​​товарами в каталог МетаМаркет, автоматично встановлюється пара цільове місце / максимальна ставка, яка обрана для батьківської категорії.
  8. Вартість переходу для розділів, які не вибрані для участі в аукціоні, дорівнює поточної вартості переходу магазину.

Автоторги

Автоторги — це алгоритм автоматичного зниження ціни кліка. МетаМаркет вибирає мінімально можливу вартість кліка для занятті заданого місця в рейтингу.
Фактична вартість переходу часто нижче максимальної ставки. Таким чином можна встановити ставку з запасом.

Інтерфейс керування ставками

Керування ставками провадиться в акаунті магазину в розділі Аукціон.

  • image

Категорія — назва всіх кореневих категорій, в яких у магазина є товари.
Можна встановити ставку для всієї категорії, а можна вибрати окремі ставки для підкатегорій.
Натиснувши на назві категорії можна отримати список підкатегорій.

  • image

Вхід в сімку — ставка, необхідна для потрапляння в топ-7.

Ставка 1-го місця — ставка, необхідна, щоб посісти перше місце.

Поточне місце — місце, на якому зараз показуються оголошення магазина.

Поточна ставка — фактична ціна за клік, яка списується з магазину в цій рубриці в даний момент.

Цільове місце — бажане місце у видачі.

Необхідна ставка — ставка, необхідна, щоб зайняти бажане місце.

Максимальна ставка — ставка, до якої можна торгуватися.

Як керувати ставками?

  1. Авторизуватись у вашому акаунті.
  2. Перейти в розділ Аукціон.
  3. Вибрати (поставити галочку) ті розділи, в яких буде підвищуватися ставка. Праворуч у таблиці активується функція вибору цільового місця, не нижче якого ваш магазин буде транслюватися в блоці "Де купити?".
  4. Вибрати цільове місце. Автоматично вам буде запропонована необхідна ставка для заняття цільового місця.
  5. Встановити максимальну ставку. Максимальна ставка — це сума, в межах якої ви готові торгуватися, щоб займати вибране вами цільове місце. З рахунку магазина буде зніматися поточна ставка — мінімальна вартість переходу, необхідна для заняття цільового місця.
  6. Натиснути кнопку «Зберегти ставки», щоб застосувати зроблені вами зміни.

Повідомлення про пониження позиції

У випадку, коли необхідна ставка стане більше максимальної ставки хоча б в одному з розділів магазину на e-mail магазину відправляється повідомлення про пониження позиції.
Підписатися (або відписатися) на розсилку автоматичних повідомлень можна встановивши (знявши) галочку на "Повідомляти про пониження позицій" (див. над таблицею зліва).

  • image

Повернути магазин на бажану позицію можна, встановивши більшого значення максимальної ставки.

Якщо після отримання повідомлення про зміну позиції ви бачите свій магазин на колишньому місці, то можливі наступні причини:

  1. Сторінка закешувалась. Перезавантажте її, натиснувши Ctrl+F5.
  2. Конкуренти, що витіснили ваші оголошення, могли змінити ставки.
  3. Показ конкуруючих товарів міг бути припинений за нульовий баланс на рахунку.
  4. Покази конкурентів могли бути зупинені за розкладом.
Підключитися

Наші клієнти