Клуб семейного досуга Філ Барден. Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
Нет в продаже

ISBN: 9786171225169 Год выпуска: 2017 Переплет: Твердый Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки - досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана. Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати "секретний код" маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар - один з багатьох на перенасиченому ринку - а рішення про його купівлю! Сучасні моделі маркетингу недосконалі, бо не враховують "автопілот" споживача - його соціальний досвід, звички та очікування задоволення від товару. Саме їх, а не характеристики товару аналізує людський мозок протягом 1,7 секунди, коли робить вибір. Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям – чекають на вас у цій книзі.

Где купить ?

Товар отсутствует в продаже в магазинах системы.